Geweldig - Reisverslag uit Zorg en Hoop, Suriname van Daphne Tilleman - WaarBenJij.nu Geweldig - Reisverslag uit Zorg en Hoop, Suriname van Daphne Tilleman - WaarBenJij.nu

Geweldig

Blijf op de hoogte en volg Daphne

15 Augustus 2014 | Suriname, Zorg en Hoop

Suriname is in één woord geweldig! Ik heb het dan ook prima naar mijn zin hier. Ik ben er ondertussen ook alweer bijna twee maanden, de tijd gaat hier ongelofelijk snel.
De eerste maand was echt een ontzettend heftige maand. Ik had veel van Suriname verwacht, maar er komt gewoon zoveel op je af.
De eerste maand heb ik bij een gastgezin gewoond, was ontzettend leuk. Waren twee collega´s (man en vrouw) en drie kindjes.
Ik weet nog zoo goed het moment dat ik uit het vliegtuig stapte en dacht okee en nu? Ik had geen idee waar ik naar toe moest, maar is uiteindelijk helemaal goed gekomen. Mijn baas en zijn vrouw stonden me op te wachten en hebben me naar mijn verblijf gebracht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Zorg en Hoop

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

Geweldig
Daphne

Actief sinds 20 Juni 2014
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 1217

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: